پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
17:29
آرشام دکور

امروزه کابینت ها بخش جدایی ناپذیری از دکوراسیون آشپزخانه هستند که در طرح ها و سبک های مختلف طراحی و اجرا می شوند. معمولا همه سبک های کابینت، از کابینت های چوبی کلاسیک گرفته تا کابینت های مدرن طرفداران خاص خود را دارند. هر سبک و نوع از کابینت دارای مزایا و ویژگی های خاص خود است که افراد با توجه به سلیقه خود، بودجه ای که در اخیتار دارند و فضای آشپزخانه شان نوع خاصی را انتخاب می کنند. قیمت کابینت ها نیز بسیار متغیر هستند اما امروزه تقریبا هر مرکز طراحی دکوراسیون داخلی و نصب کابینت، دارای خدمات فروش کابینت اقساطی است. بنابراین شما با هر نوع بودجه ای می توانید کابینت دلخواه خود را سفارش دهید و از داشتن آن لذت ببرید. در این پست قصد داریم تا شما را با مهم ترین و پرطرفدارترین انواع کابینت آشنا کنیم.

کابینت ام دی اف

کابینت‌ ام دی اف آشپزخانه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین نوع کابینت‌های به کار رفته در آشپزخانه‌ها می‌باشد. دلیل این محبوبیت نزدیکی به طبیعت، جذابیت فوق العاده بالا، قیمت مناسب، مقاومت بسیار بالا و ... است که این محصول را بسیار پرفروش کرده است. ام دی اف‌ها از خرده‌های چوب غیر قابل استفاده تشکیل شده و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد و برای تولید این محصول نیازی به قطع درختان نیست. برای افزایش مقاومت کابینت‌های ام دی اف و ضدآب کردن آن از یک لایه روکش پی وی سی استفاده می شود. کابینت‌های ام دی اف در دو نوع کابینت‌های ام دی اف مات و کابینت‌های ام دی اف براق به بازار عرضه می‌شود.

کابینت تمام چوب

کابینت‌ تمام چوب از جمله کابینت‌های بسیار شیک و منحصر به فرد است که قیمت بالایی دارد و اغلب برای ساختمان‌های کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در حال حاضر می توایند با سفارش کابینت تمام چوب اقساطی، این دسته از کابینت های گران قیمت و زیبا را در اختیار داشته باشید. در ساخت این کابینت‌ها از چوب درختان بلوط، گردو، صنوبر و کاج استفاده می‌شود که مقاومت بسیار بالایی دارد. رنگ طبیعی چوب کابینت‌های تمام چوب گرمای خاصی به ساختمان داده و صمیمیت خانه را افزایش می‌دهد. برای افزایش دوام و زیبایی این کابینت‌ها از یک لایه رنگ پلی استر استفاده می‌شود و شما می‌توانید این کابینت‌ها را در انواع رنگ‌ها سفارش دهید.

کابینت ممبران

کابینت‌ ممبران از ام دی اف ساخته شده که بر روی آن یک لایه محافظ روکش شده تا مقاومت این کابینت‌ها را در برابر ضربه و آسیب محافظت کند. لایه وکیوم شده بر روی کابینت‌های ممبران باعث مقاومت این محصول در برابر رطوبت شده و از این رو به کابینت‌های ممبران، کابینت‌های وکیوم نیز می‌گویند. کابینت‌های ممبران طراحی فوق العاده شیک و زیبایی داشته و برای ساختمان‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با سفارش کابینت ممبران اقساطی از زیبایی این کابینت نهایت لذت را ببرید.


کابینت هایگلاس

کابینت ‌هایگلاس یکی از جذاب‌ترین کابینت‌های مدرن تولید شده می‌باشد. این کابینت‌ها از ام دی اف ساخته شده و بر روی آن یک لایه هایگلاس پرس شده است. کابینت‌های هایگلاس براق و درخشان بوده و نصب آن در آشپزخانه فضا را روشن‌تر می‌کند. تنوع رنگی کابینت‌های هایگلاس بسیار بالا بوده و شما می‌توانید به دلخواه خود و متناسب با دکوراسیون خود رنگی مناسب را انتخاب کنید. این کابینت‌ها دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته و عمری طولانی دارد.

کابینت پلی اورتان

کابینت‌های پلی اورتان از جدیدترین انواع کابینت هستند. این کابینت‌ها از بدنه‌ ام دی اف تشکیل‌شده و بر روی آن انواع رنگ‌های مختلف زده می‌شود. رنگ پلی اورتان یکی از مقاوم‌ترین رنگ‌های موجود در بازار است و به دلیل عدم جذب رطوبت و خراش در بسیاری از صنایع خصوصاً صنعت کابینت‌سازی مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله مهمترین مزیت‌های این نوع کابینت می توان به مقاومت در برابر رطوبت، عمر طولانی و ماندگاری بالا، کیفیت ساخت فوق‌العاده، تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ، قابل تولید در دو سبک مدرن و کلاسیک و هزینه خرید، تعمیر و نگهداری پایین اشاره کرد.


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آرشام دکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]